duminică, 26 decembrie 2010

5. Stephen King-Shining



Autor: Stephen King
Nationalitate: american
Titlu original: The Shining
Anul aparitiei: 1977
Nr. pagini: 560
Nota mea: 9/10
Data lecturarii: decembrie 2010

Aceasta este prima carte scrisa de Stephen King pe care o citesc. Am auzit ca este un scriitor horror foarte bun si prin Shining am avut ocazia sa ma conving ca asa este.

Subiectul cartii (sursa:http://ro.wikipedia.org/wiki/The_Shining ):

"Un bărbat, soția sa și fiul lor, Danny, sunt îngrijitorii unui hotel izolat unde Danny, are viziuni macabre despre trecutul clădirii folosind un dar telepatic numit "Strălucirea". Tatăl, Jack Torrance, înnebunește treptat văzând fantome ale oaspeților hotelului. Singurul lucru care îi poate salva pe Danny și mama sa, este "Strălucirea"."

Am citit cartea pe nerasuflate, efectiv nu puteam sa o las din mana! O recomand tuturor celor care cauta actiune, suspans, adrenalina.

Personajul lui Danny este adorabil, cel putin asa mi s-a parut mie. Imi place ca este foarte inteligent si curajos, isi iubeste parintii enorm pana la urma devenind salvatorul lor.

Nu vreau sa deconspir actiunea, finalul, pentru a pastra suspansul.
Cititi si nu veti regreta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu